Hoera, we krijgen een dochter!!

2 juli 2019 - Glimmen, Nederland

Prae Mai

Het telefoontje

Nietsvermoedend aan het werk, gaat mijn telefoon, wie nu weer? Ik kijk op mijn telefoon en zie “ Wereldkinderen”
staan. Het is Wereldkinderen zeg ik tegen mijn collega, ik moet opnemen. Het is Ingrid Levert, oh hallo Ingrid. Komt het uit vraagt Ingrid, eh ja. Zit op mijn werk maar, ja hoor. We mogen jullie een voorstel doen. Het enige wat ik eerst kan uitbrengen is: maar we gaan over 2 dagen naar costa Rica!
Jullie krijgen een dochter!
Wat er op dat moment door mij heen ging is niet te beschrijven. We krijgen een dochter. Ik bel Rutger. Ik ben net door Wereldkinderen gebeld. Dat meen je niet, echt waar. Ja je krijgt een dochter! Ik ga nu een afspraak afzeggen en kom naar huis.
Ingrid van Wereldkinderen belt om half 5 terug om ons alles te vertellen over Prae Mai, of Waranya Kunsetkuea.
Een meisje van 4 jaar en 3 maanden, gezond maar natuurlijk met een belaste achtergrond. Wat een prachtig en blij meisje, en zij mag bij ons komen wonen, ons geluk kan niet op. We zijn zo blij!

Vervolgens een bel rondje naar onze ouders, zus, broer, Ingrid en André en velen volgen. De tranen biggelen over de wangen bij iedereen, er komen nauwelijks woorden uit, wat ontzettend mooi nieuws, het is ons zo gegund door iedereen.

Het duurt een aantal dagen voordat het besef er bij mij is. In de speelgoedwinkel schiet ik vol, eindelijk voor mijn eigen dochter speeltjes en kleertjes kopen. Bij de kinderkledingwinkel Toff in haren ga ik los, 5=2, dus kom met een hele tas vol gezellige jurkjes, rokjes, shirtjes thuis. En vele volgen.

Natuurlijk denken we op dat moment ook aan Lotte.🦋Maar wat zijn we ontzettend blij.! geen postcodeloterij in 2019 voor ons maar iets veel en veel mooiers en waardevollers.

De felicitatie kaartjes stromen binnen. We maken een mooie slinger ervan in de keuken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    31 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!