Stilte voor de storm

27 augustus 2019 - Schiphol, Nederland

• laatste dagje samen

Zwemmen met Cooper

Maandagochtend nog de laatste mailtjes op mijn werk beantwoord en Out of Office voor onbepaalde tijd aangezet. Rutger was ook al weken bezig met afronden van dossiers, uitstel vragen en overdragen aan collega’s. Succes en bedankt allemaal!!

S middags samen relaxen aan het Paterswoldsemeer, even nog zwemmen met Cooper.

Vanmorgen de Laatste rommel opgeruimd thuis, laatste mailtje, laatste betaling, tassen dicht geritst (alle gaatjes opgevuld met kinderkleding voor het kindertehuis van Maylí) koelkast geleegd, ramen dicht, alarm erop, klaar voor vertrek.

Cooper lag al in de auto voordat de koffers erin konden. Een speciaal ritje op de achterbank en de neus in de airco.

Cooper op weg naar logeeradresklaar voor vertrek

Een laatste kop koffie en knuffels bij camping De Watermolen, jaaah we maken veel foto’s en filmpjes, doeoei!

Door naar de woonboot in Eernewoude waar pake en beppe ons opwachten en heel blij zijn Cooper te zien. Cooper komt logeren, het liefste voor altijd! Jammer jammer 15 september verwachten wij haar weer thuis in Glimmen.

Logeeradres Cooper

De auto geeft 33 graden aan, ongeveer net zo warm als in Bangkok, alleen veeeel minder vochtig. Pfff. Ik denk dat we veel in de airco op de hotelkamer zullen door brengen.

Lieve lieve allemaal, nogmaals dank voor al jullie lieve woorden, kaartjes, appjes, mailtjes en cadeautjes, kleding (ook voor kindertehuis), die we hebben gekregen. Zo ontzettend mooi en leuk dat iedereen zo meeleeft.

Een hoop vragen bij iedereen, waar wij ook geen antwoord op hebben. Een groot avontuur gaan wij en zij beleven.

Zoals, gaat ze dan ook direct naar school? Nee. Of Spreekt Maylí Engels? NEE, wat dacht je van Thais! Haha.

Inmiddels op Schiphol, koffers afgegeven, paspoortcontrole gehad, tijdschriftje gekocht. Wanneer we die gaan lezen is nog de vraag?

Over ongeveer 12 uur landen we in Bangkok.

Ons vliegtuigTulpen

1. André Ruijtenberg:
    Heerlijk lieverds! Geniet ervan
  2. Geertje van de Pol Koster.:
    27 augustus 2019
    Wij vinden het allemaal zo bijzonder .........leven de hele dag al met jullie mee!!
    En wij hebben elkaar nog nooit ontmoet ..........tja het is toch echt zo hoor .
    Jullie zitten nu hoog en droog ,goede vlucht !
    En behouden aankomst !!
  3. Francien Hoekstra:
    Dikke knuffel voor jullie ❤️
  4. Ramona:
    27 augustus 2019
    Wihoooo! Hoop dat je de lege stoel naast je hebt gehouden en u uwen benen in de lucht kon werpen, om heerlijk te tukken! Xxx
  5. Vera:
    27 augustus 2019
    Wat spannend allemaal voor jullie. Vergeet niet van al dat bijzonders te genieten😘
  6. MPdG:
    27 augustus 2019
    Goede reis! Enjoy all of it!!
  7. Onno Snoek:
    27 augustus 2019
    Fantastisch! Dit is zo mooi; geniet van elk moment.
  8. Frouk:
    28 augustus 2019
    Hele goede reis! Ik denk aan jullie. Dikke kus,
  9. Huguette en Ric:
    28 augustus 2019
    Lieve beiden, heel veel plezier en geniet!